tirsdag 10. januar 2012

Hjerter med hønsenetting

Heia. Håper dere har en fin tirsdag.
Her er mine siste puslerier. Lagde hjerter av ståltråd, hønsenetting og tyll. Resultatet ble ikke så værst, og det gikk ganske kjapt å lage dem. Fikk nå lurt inn en rose her også, da.




Festet tyll på baksiden på noen.



Lagde en liten rose av litt tyll.



 Ble også noen minihjerter




Helt enkelt


I høst tok jeg vare på løkene fra mine Perleblomster som jeg hadde i krukker inne. De har stått i kjelleren til nå. Var veldig spent, da jeg hentet dem opp, og sannelig var de begynt å spire. Nå er det bare å vente og se om det kommer blomster på dem. Er det noen av dere som har prøvd, og fått blomster på dem? Nesten som de vokser for fort, etter at jeg tok dem opp i lyset. Kanskje blir det bare noen lange stengler av dem. Får bare vente og se.

Ha en fin dag videre og velkommen til mine nye følgere.

Klem
Bente

26 kommentarer:

  1. Скъпа Bente, тези сърца са великолепни...семпли и съвършени.И аз като теб чакам да ми разцъфнат луковиците да се радвам на живи цветя в дома. Харесвам публикацията ти. Поздрави и приятен ден.

    SvarSlett
  2. Så fine hjerter!
    Ser for meg at de kan være fine som bryllupspynt også - så romantiske :)

    SvarSlett
  3. Hello Bente,

    lovely hearts. Great idea!

    Bey, have a nice day,
    Sylvia

    SvarSlett
  4. Helt nydelige hjerter! Flink du;) Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  5. Så vakre hjerter du har laget:) Flinke deg! Go klem Ellen

    SvarSlett
  6. Såå søte disse ble da !
    tusen takk for flott tips

    ønsker deg en flott tirsdag
    klem anita s

    SvarSlett
  7. Så lekkert,det ble, fint med den røffe nettingen mot det sarte tyllstoffet og
    den lekre pynten. Takk for godt tips
    :-) Anita

    SvarSlett
  8. Så utrolig kreativ du er! Vakkert og dekorativt :)

    Ønsker deg en fabelaktig tirsdagskveld. Her skal jeg pakke meg godt under pleddet og jage vekk basiluskene som prøver å ta over kroppen min.

    Klem fra meg!
    Nala logrer og vil nusse

    SvarSlett
  9. Kjempesøte og romantiske hjerter !
    Du er jo bare så flink!!
    Nydelige bilder du viser.
    Ang.perleblomster , så har jeg alltid satt mine ut i hagen etterpå, og de har kommet fint tilbake med blomster.
    Lykke til med dine..blir spennende å se !
    god klem Anne

    SvarSlett
  10. i like your hearts with pretty details.
    very lovely work

    SvarSlett
  11. Hi Bente~~ Super creative and it looks so dainty and pretty.
    Have a great day~
    Cheryl

    SvarSlett
  12. Lekkert! Du er så flink! Hadde jeg bare vært en brøkdel så kreativ,sukk..
    Kjøpte mine aller første perleblomster i dag, så der er jeg lite til hjelp;)

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  13. Qué lindo! muy atractivo y muy buena idea su corazón.
    Saludos

    SvarSlett
  14. Vad fint, såna vill jag ha:) Passar ju överallt.
    Kram Annika

    SvarSlett
  15. Nydelige hjerter, som alt annet du kreerer.
    Jeg finner såååå mye inspirasjon i bloggen din hver gang jeg besøker deg:))
    Skulle likt å sett hjemmet ditt in real life, for jeg mener vi har ganske lik smak.
    Ønsker deg en fortsatt fin kveld:)

    SvarSlett
  16. Hei! Så fine hjertene ble.. Du er kreativ du Bente. :-) Alltid noe nytt og artig når jeg titter innom bloggen din. Er det ståltråd du har brukt rundt? Så gøy med løken! Alltid spennende om man får det til eller ei. Ønsker deg en god natt! Klem Siri

    SvarSlett
  17. Kjempefine hjerter:) Gøy å ha litt puslerier nå på vinteren:) Venter på at det skal skylle litt kreativitet over meg igjen:)

    Klem

    SvarSlett
  18. Så fine hjerter du har laget! :)
    Veldig koseli at du har lagt deg til som følger av bloggen min! Ønsker deg en fortsatt fin uke. Klem

    SvarSlett
  19. Your hearts are beautiful and so different!

    xo,

    Abby

    SvarSlett
  20. oh wow - your hearts, tulle, chicken wire creations ... absolutely g.o.r.g.e.o.u.s.

    SvarSlett
  21. For noen søte hjerter du har laget!
    Det pynter slik opp med litt nips her og der;)
    Spennende å se hvordan det går med perleblomstene...Ønsker deg en videre god uke!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  22. Oh! I love hearts and yours are just lovely!!
    It was a pleasure to receive your visit, thank you!
    Hugs, Claudia

    SvarSlett
  23. Hi there, I enjоy гeading thгough yοur article рost.

    I lіke to write a littlе commеnt tо suppoгt you.



    Also viѕit mу weblog; Http://apartmentsinmesaaz.Net/

    SvarSlett