tirsdag 26. februar 2013

Min egen stil

Heia, og god tirsdag.
Viser litt bilder fra stuen i dag.  Som dere nok har sett,  er jeg en stor Rachel Ashwell tilhenger. Det er i nettbutikken hennes jeg har sett dette kjedet, så da måtte jeg lage meg ett. Synes det er utrolig dekorativt. Men, det er så mye annet jeg liker, så derfor blir det  litt forskjellig her hos meg.



Vinduet som stod i kroken her, måtte ut til fordel for denne.







Ha en fantastisk uke, alle sammen.

Klem



post signature

21 kommentarer:

  1. Encantadoras imágenes.
    saludos.

    SvarSlett
  2. Du har så fint...dörren är underbar!
    Ha en bra vecka du med!

    Kram!

    SvarSlett
  3. Du har det bare så kjempefint Bente.
    Din egen romantiske stil ja , men jeg ser mye av RA stilen...
    var så heldig å besøke butikken hennes i London i sommer.
    En opplevelse av de store !!!!
    Ble så godt tatt imot og måtte bare gå rundt å kose meg .
    De fant frem bøker og ba meg sette meg hvor jeg vill og bare nyte dagen.
    Fantastiske folk som jobbet der.
    Skal så absolutt tilbake !!!
    Er jo begrenset hva en får med seg i en allerede tettpakket koffert ..
    men noen småting ble det jo.
    Ha en fin dag..her skinner solen !
    klem fra Anne

    SvarSlett
  4. Hi dear,your rosary is very beautiful-LOVE!!!!!You make?
    Have a nice day!!!
    xoxo

    SvarSlett
  5. Kjempefint kjede du har laget.:)
    Elsker stilen din Bente er R.A.
    fan selv. <3 Gleder meg alltid
    over innleggene dine. Herlige
    bilder nå også. :))
    Klem Mette.

    SvarSlett
  6. Så fint kjedet var!!;)Liknet litt på mitt ja:)Du har det så fint!Når jeg kikker inn hos deg får jeg lyst å bare male alt mitt hvitt igjen:)
    elsker stilen din!!:) Håper du får en skjønn dag:)Mange gode klemmer fra meg:)

    SvarSlett
  7. Всичко е толкова красиво скъпа Бенте! Броеницата е страхотна.
    Поздрави и прегръдки от мен.

    SvarSlett
  8. Kære Bente,
    din enkle kæde er smuk midt i alt det hvide, og døren bare så dejlig, der op af væggen-en dejlig dekoration.
    Knus og hav en dejlig uge.
    Dorthe

    SvarSlett
  9. Så flink du er Bente:-) kreativitet er ingen hindring for deg:-)
    Du er deg og det vises på stilen din:-)
    Lekkert:-)
    Stor klem fra Linn:-)

    SvarSlett
  10. Så fint kjede du har laget. frisen(det heter det?) var kjempefin. Liker stilen din kjempegodt jeg.
    Jeg har ikke en bestemt stil jeg heller. Har det jeg/vi trives med og ha det. Selv om sikkert blir påvirket av hva som er in:-)
    Klem Synnøve

    SvarSlett
  11. Lovely Bente !!...enjoy the week...love Ria...xxx...

    SvarSlett
  12. Viktig å ha sin egen stil, og det har du absolutt, flinke du!!

    Klems Diana.

    SvarSlett
  13. Darling friend that corner is so sweet!
    ps
    My little son loved a lot your black cat moving head with the mouse...
    Hugs
    Siliva

    SvarSlett
  14. Hi Bente, I'm totally in love with that alarm clock. It's gorgeous!
    Hugs,
    Julia

    SvarSlett
  15. Kjempefint hos deg Bente!
    Liker stilen din :)

    SvarSlett
  16. Any time I can seen inside your beautiful home is a good day dear Bente! You have created the loveliest sanctuary for yourself. I know I would feel right at home in it too.
    I loved your previous posts too, I had missed the last two and how beautiful they are!
    many hugs...

    SvarSlett
  17. You have quite the touch putting beautiful vintage vignettes together!
    I just love that door in the corner!

    SvarSlett
  18. Jeg liker stilen din veldig godt. Fin balanse mellom romantisk og røft. Nydelig kjede du har laget, ikke vanskelig å bli inspirert av R.A.

    Ønsker deg ei fin uke.
    Klem.

    SvarSlett