tirsdag 5. mars 2013

Litt nytt i stuen

Heia alle sammen.
I påvente av en ny stol, har jeg sydd ei ny pute til den gamle. Jeg er utrolig utålmodig med symaskinen, så ingen må titte nøye på mine syprosjekter. I alle fall ikke på undersiden. Tenkte å sy slike puter til alle kjøkkenstolene, men det spørs om jeg tråler nettbutikker i stedet.



Disse lysestakene  og kurven fant jeg på Emma House. Gamle og rustne. De passet perfekt foran den gamle døren. Egentlig har jeg kjøpestopp på småting, men de måtte bare bli med hjem.








Har vist disse før, men jeg tok dem med mens jeg knipset i vei.


Ønsker dere ei flott uke videre.

Klem


post signature

20 kommentarer:

  1. Å SKJØNNE BENTE
    SÅ FLINK DU ER
    STOLTREKKET VAR NYDELIG
    LYSESTAKENE OG KURVEN WAW
    ØNSKER DEG EIN HERLIG DAG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Du er kjempeflink til å sy,nydelig trekk,
    og det er noe spesielt med ting man lager
    selv. :))Herlige ting du har,stua di er
    bare lekker. :))
    Ønsker deg en super uke.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  3. I love your seat cover ! So nice ! Love also the wire basket (I found a little one too in my last flea market)
    xoxo from PARIS where spring is just shouwing its little nose !
    Joëlle

    SvarSlett
  4. Hej vännen!
    Du är ju jätte duktig på att sy! Slutresultatet är ju hur fint som hellst.
    Ha en bra fortsättning på veckan.
    Kram Erica

    SvarSlett
  5. Nydelig og romantisk stoltrekk. Fine ting du har kjøpt deg. Jeg har også selvpålagt kjøpestopp på ting og tang, men plutselig så gir jeg meg selv dispensasjon til et kjøp..hehe Ha en fin etttermiddag:)

    SvarSlett
  6. Здравей скъпъ Бенте, всичко е много красиво. И калъфката за стола и новите свещници, а най-много харесвам венците с цветята. Браво на теб, ти можеш да правиш толкова много неща!
    Поздрави и прегръдки от мен.

    SvarSlett
  7. Love your home-so pretty!!!!!have a nice week:-)
    xoxo

    SvarSlett
  8. Hei Bente! Så utrolig fint det stoltrekket ble, du er kjempeflink! Jeg ser du har laget så mye annet fint også, jeg har lagt deg til i bloggrullen min så jeg ikke skal gå glipp av den herlige bloggen din. Tusen takk for den koselige hilsen fra deg:)) Ha en flott dag! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  9. Beautiful! I love the flowers and slipcover on the chair. Loveliness!

    SvarSlett
  10. He Bente...love all the layers of beauty as always!!

    SvarSlett
  11. Å..sååå fin! Så flink du er!;-) du har det så herlig!;-) nå har jeg malt over fargene igjen . hehe. ;-) håper du har det bra?;-) så håper jeg at du får en herlig helg:-) kose deg masse!;-);-) mange gode klemmer fra meg;-)

    SvarSlett
  12. Dearest Bente, you have made your chair so beautiful! I love it!!!! I always love photos of the interior of your lovely home and all the pretty things you keep around you. You have such a gorgeous style my friend.
    many hugs from me...

    SvarSlett
  13. Heej!
    Jag tycker det är så fint, som allt annat hos dig :)

    Ha en fin helg!
    Kram!

    SvarSlett
  14. Så fint da!
    Vanskelig å finne puter med så side volanger, så dette var smart!
    Koselige saker du har funnet Bente!
    I dag skal jeg på sykurs igjen....gleder meg :)

    ha en fin søndag!

    SvarSlett
  15. I love your house Bente. Your pictures are wonderful.
    Have a nice Sunday
    Hugs Alexandra

    SvarSlett
  16. Wow, beautiful Bente! It looks very confortable as well,
    have a nice day,

    Janny
    Paper Roses.

    SvarSlett
  17. Så vakre bilder du tar. Digger de skire duse fargene i interiøret ditt!
    Der er gøy å sy selv, men har funnet ut at det ikke alltid lønner seg..mye strev;)

    Ha en fin dag videre!
    Klem.

    SvarSlett
  18. oh sigh...so elegant! Love your home, love that chair slipcover.

    SvarSlett
  19. What a beautiful space! I love the little desk and chair :)

    SvarSlett
  20. Så fine nøkler!
    Gleder meg til helga :)
    Klem Miriam

    SvarSlett