fredag 30. september 2011

Nye knotter

God fredag, dere.

Først må jeg takke for utrolig koselige  ord hos meg på forrige innlegg. Nesten så mammahjertet slår krøll på seg.



Skapet mitt har fått nye knotter. I kurvene under oppbevarer jeg lys. Går nok ikke tom for telys med det første.




De passet så godt til " Farfarskapet".( Har fått navnet fordi det er han som har laget det.)





Synes de er fantastisk fine




Og så var det rosene, da. Blir vel krise når det er slutt på rosene i hagen. (smil). Neida, da får jeg ty til "serekteutroser".



Ha ei fantastisk helg, alle dere.

Klem

Bente

21 kommentarer:

  1. God kveld..

    Først..nyyydelig datter du har..

    Flotte bilder..heldige deg som har et så fint skap. Virkelig flott..

    Klem Hege

    SvarSlett
  2. Nyyyyyydeleg! ♥

    Fantastisk vakkert interiør!

    God helg ♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  3. Wow!! Har han laget dette?? For et flott håndtverk!

    Og nydelige knotter, de likte jeg GODT! Hvor har du kjøpt de?

    Klem!

    SvarSlett
  4. Bellissimo! (Italian) :)

    SvarSlett
  5. I love your white cabinet with the pretty knobs, the tassel and the baskets, Bente!
    Have a wonderful weekend :-)!
    Hugs,
    Julia

    SvarSlett
  6. Nye knotter gjør susen, og de passet jo perfekt til det utrolig flotte skapet. Så gøy at farfaren din har laget det ;-)

    For noen vakre, vakre bilder av datteren din i innlegget under. For ei nydelig jente - og bunaden var kjempeflott. Så flink du er!

    Ha en super helg!

    SvarSlett
  7. For et aldeles nydelig skap! Skjønner at det er et kjært minne etter din farfar. Er ikke de knottene skjønne! Jeg har en av de på et gammelt nattbord. Ha en fin søndag! Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  8. For en nydelig datter dere har Bente!!! Skjønner godt at du er stolt mor ja:)
    Og farfarskapet er jo bare utrolig flott. Knottene var virkelig prikken over ièn. Nå følte jeg for å gå ut og ta tak i det som venter på meg i garasjen;)
    Ha en fin helg.
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  9. Love your new buttons, Bente! They look so wonderful on your lovely cabinet. Have a nice weekend, my dear! Hugs, Viola :-)

    http://shabbychicinspired.blogspot.com/

    SvarSlett
  10. Et nydelig skap og knottene var så fiine!!
    Er de fra en nettbutikk ??

    Skjønn jente har du også :o)

    SvarSlett
  11. Hello Bente,

    love your cabinet and knobs. That looks wunderfull.

    Bey, Sylvia

    SvarSlett
  12. Hei!
    Kjempefine knotter på nydelig skap ツ

    Klem Anette

    SvarSlett
  13. Ah!Skapet er eit vakkert syn!

    God ny veke ♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  14. Hello, you have a blog full of precious things.
    Very elegant and exquisite taste, congratulations.
    Thanks for your visit, and I'm a fan of yours

    SvarSlett
  15. Takk for hilsen inne hos meg Bente. Gjorde akkurat det du sa, og det ble jo bedre med en gang. Tusen takk:0). Ikke alltid mye som skal til, hehe.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  16. Du godaste for ein nydeleg skap!!!Dei flotte utskjæringane...For ein flink farfar:)
    Og DEI stilige knottane da!!!
    Alt var berre lekkert Bente♥
    Du er soooo flink:)
    KLem frå Mette.

    SvarSlett
  17. Så nydelig farfarskapet ditt er!! Utrolig koselig å ha et slikt flott møbel som bestefar har laget, ja og knottene passet helt perfekt:)

    Ønsker deg en fortsatt herlig uke!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  18. Hei!
    Knottene er fiiine, jeg har like ;D
    Må bare få si så flink du er! Tenker på spisebordet under, ble kjempebra!
    Ha en fin uke!
    Klem Silje

    SvarSlett
  19. Nydelig datter du har. Skjønner godt at du er stolt over henne.
    Kjempefint skap og knotter.
    Jeg har samme knottene på et gammelt nattbord.

    Klem

    SvarSlett
  20. Bente I bought the same button but I have not an so wonderful cabinet for it. It looks really fantastic.
    Hugs Alexandra

    SvarSlett