søndag 5. februar 2012

Soverommet, alltid ryddig og perfekt?

 Heia, og god søndag, alle sammen.

Soverommet kan være en utfordring gjennom uken. Jeg legger en jakke i stolen, for den skal jeg henge opp senere. Så kommer det ei bukse, en genser og haugen vokser. Det er jo så greit å bare legge dem der inntil videre. Det må jo henges opp, så hvorfor ikke gjøre det med det samme? Hmm.
Har dere samme problemet, eller er det bare meg?

Da er det i alle fall godt å ha noe fint å kaste øynene på rundt i rommet.







Som tørkede roser og drømmefangeren











Rosene henger sammen med en stoffpose fra H&M Home

.
Bak forhenget skjuler det seg sengetøy



I denne kroken står ginen på ei hylle. Har tenkt å fornye den, så jeg får se hva det blir.




Ha en fin søndag

Klem

Bente


22 kommentarer:

  1. I love ruffles and these photos make my heart sing.

    hugs
    Sissie

    SvarSlett
  2. Красиво и романтично настроение лъха от твоята спалня, скъпа Bente. Хубава неделя и на теб :)

    SvarSlett
  3. It looks great Bente..have a nice sunday.......xxx

    SvarSlett
  4. Åh ¨å vakkert! Nydelig og svalt ser det ut :)

    Ha en skjønn søndag..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  5. Haha..hørtes akkurat ut som meg det der:P Liker å ha det ryddig rundt meg, men soverommet blir fort litt rotete, spesielt av klær! deilig å høre at flere har det sånn:D Kjempefine detaljer på soverommet ditt iallefall:)

    KLem

    SvarSlett
  6. Så mange flotte detaljer du viser fra soverommet!
    Drømmefangeren var kjempefin:)
    Ha en fin ny uke!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  7. Sikke et smukt soveværelse du har kære Bente, det ser så koseligt ud- I love the dried flowers and the dream catcher and the lovely heart.
    Knus, Dorthe

    SvarSlett
  8. Kjenner meg igjen hva du skriver her...hihi! God søndag videre til deg;)

    SvarSlett
  9. Tenker de fleste kjenner seg igjen ..
    hvorfor lærer vi aldri å henge opp med en gang ?
    Men hos deg overskygger alt det vakre du har litt rot...
    Nydelig stoffpose sammen med rosene og den skjønne drømmefangeren.
    Du har det bare SÅ fint!
    klem Anne

    SvarSlett
  10. Soverommet ditt er jo bare så nydelig at jeg er sikker på at rot ikke synes!! Kjenner meg absolutt igjen ja, men mener bestemt at det må være et rotetroll som slenger klærne i hauger (det kan da ikke være meg!) ;-p Ønsker deg en strålende ny uke! Klem fra meg

    SvarSlett
  11. Det der imponerte meg faktisk. Jeg kjente meg liksom veldig igjen i det der med jakken som lagt her og buksen som ble slengt der jeg..... Og så blir det så mye STØV på soverommet....

    SvarSlett
  12. Beautiful photos Bente, I love it all!!
    Your home is so Shabby Chic, just gorgeous... :-)

    Hugs Michelle

    SvarSlett
  13. Hei! Så fine bilder. :-) Kjempefint skap du har! Kjenner igjen det problemet her ja! Men har faktisk blitt flinkere til å tenke at det er bedre å ta det unna med en gang! Mannen sliter enda.. hehe! Nå er jeg en ordentlig pirk og liker ikke om det ligger klær i benken på badet! Haha.. Men ofte er det kjoler, skjorter e.l som må henges opp og ordnes som det tar lengre tid med.. Ha en fin kveld! Klem Siri

    SvarSlett
  14. Utrolig lekkert på soverommet hos deg - flotte bilder!! Hi, hi - må bare innrømme det - sliter med samme problem som deg...;)

    Fin kveld videre til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  15. Dejligt at se, at mange andre heller ikke er perfekte, hihi! Og tak for kigget ind i dit soveværelse. Det er nogen rigtig fine detaljer du viser, så der må du da nyde at lægge dig ind om aftenen. ;) Klem fra Anna Berit

    SvarSlett
  16. Hei:)

    Lekkert soverom!
    Kjenner meg igjen..har en liten kleshaug på soverommet jeg også:)
    Ha en fin kveld!

    Klem Line E.

    SvarSlett
  17. I do the same thing Bente. I have tried to train myself to hang them up at once, and I usually do until I get in a hurry..and it seems I am in a hurry a lot : )
    Your bedroom is a beautiful place for you to dream! I read some of the posts I have missed here and I just love it when I get to come by and read and see your lovely home.
    sending many hugs...

    SvarSlett
  18. Fantastic pictures Bente!
    Have a nice weekend.
    Hugs Alexandra

    SvarSlett
  19. Så godt å lese at det er flere enn meg her i verden som gjør akkurat dette :) he he...
    Men så mye vakkert du har å vile øynene på :)
    Ønsker deg og dine en strålende helg

    Klem Tonje

    SvarSlett
  20. Så flotte bilder du viser... Lekkert skap. Kjenner seg godt igjen med kleshauger ja.
    Takk for et koselig innlegg i bloggen min. Ja "jippi" fikk husnr skiltet tidligere i uka. Så fornøyd.
    Ha en super helg.
    Klem fra Hill-Iren

    SvarSlett
  21. Her blir gjerne min kleshaug liggende på badet.....
    koselige detaljer på soverommet ditt Bente :)

    ha en fin søndag!

    SvarSlett
  22. Your photos always look so beautiful, dear Bente!! Love them all!
    Have a wonderful day! Hugs, Viola :)

    SvarSlett