tirsdag 24. april 2012

Heia, alle dere, og god tirsdag.

Her har jeg fått inspirasjon hos Nelly, med den helt fantastiske bloggen Nelly vintage home. Dere må bare ta en tur innom denne nydelige bloggen. Hun viser de mest fantastiske bildene. Der viser hun også hvordan skoene lages. Kos dere.

Disse balettskoene var utrolig morsomme å lage, så det blir vel noen par. Må visst snart ordne meg en salgsblog, for det hoper seg opp her. (smil).

These shoes I made after inspiration from Nelly.




















Ha ei flott uke, alle sammen.

Klem

Bente

27 kommentarer:

  1. Så nydelige sko, disse må jeg finne tid til å lage også :) Flotte bilder som vanlig :)
    Klem Laila

    SvarSlett
  2. Neeeei! Har du laget disse!?:D Du er bare så FLINK! De er jo helt NYDELIGE! Vet ikke om noen andre som er så flink å lage så fine ting som du<3 Tror du trygt kunne lagd deg salgsblogg med alt det fine du produserer:D

    Klem

    SvarSlett
  3. Så utrolig flotte!! :D de var virklig nydelige!! :D

    SvarSlett
  4. Kjære Bente. Nå satt jeg kaffen i halsen her..Jeg sier bare WOW! De var HELSKJØNNE!! Er det mulig å lage noe så fint?? Når du er så dyktig som du er, så burde du absolutt hatt en salgsblogg:) Himmelsk vakre sko og bilder..sukk..Alltid like spennende å besøke deg:) Ønsker deg en fin uke. Klem Ellen.

    SvarSlett
  5. These are divine really beautiful wow you are so amazing, So happy to be here visiting you again, I have enjoyed catching up on all your lovely posts, Hope you have a great day my friend.

    Always Wendy

    SvarSlett
  6. WOW sier jeg bare!!!
    For noen utrolig flotte pyntesko du har laget,jeg er helt målløs så vakkert!
    Du må såklart starte salgsblogg ja,masse flotte ting du lager:)
    Ha en fin tirsdag!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  7. Åååå....så utrolig nydelige!!! <3 Så flink du er! :) Du bør absolutt ha en salgsblogg, jeg vil veldig gjerne kjøpe sånne sko av deg :)

    Ha en fin tirsdag :)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  8. Здравей скъпа Бенте, страхотно красиви са ти се получили малките обувчици. Радвам се, че ни показваш твоите творения, те носят твоят дух и характерният за теб стил. Благодаря ти, че си сложила линк към моят блог. Ти си истински приятел. Снимките ти са много нежни и романтични. Прегрътки и усмивки от мен.

    SvarSlett
  9. Kære Bente, jeg følger også Nelly`s blog, og syntes den er meget inspirerende.
    Dine ballet sko er så fine og dejlige,-og pyntet rigtig smukt.
    God fornøjelse med din shop, jeg håber du springer ud i det!
    Klem,Dorthe

    SvarSlett
  10. Vackra bilder och såååå söta balettskor. Du får ha en fin kväll.

    Kram
    Elna

    SvarSlett
  11. Heia Bente :)
    Herlighet for et nydelig bideras, så skjønne de ballet skoene å alt det andre også for den sags skyld, du bør absolutt starte en salgsblogg ja :)

    Fortsatt fin uke til deg
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  12. ÅÅ så utrolig søte de var. Du er så flink. Blir helt inponert her jeg sitter og beundrer.
    Ja du må begynne med butikk. Jeg tar gjerne et par:)

    Ha en riktig fin kveld:)

    Klem Margareth

    SvarSlett
  13. What a beautiful ballet shoes Bente. I know her blog, it's great what she makes.

    Hugs and have a nice day,
    Ellen

    SvarSlett
  14. Aldeles nydelige sko Bente..
    og bildene dine har jeg mått se om og om igjen.
    Du må så absolutt stare en salgsblogg!
    Ønsker deg en fin dag!
    klem Anne

    SvarSlett
  15. Hærlige detaljer og kjempe fin blogg
    Jeg følger deg videre.
    Ha en strålende dag i Trondheim
    Hilsen Karianne i Haugesund

    SvarSlett
  16. Bellissime queste scarpette e bellissimo blog.
    Ciao Monica

    SvarSlett
  17. Så flotte sko - dette må jeg nok prøve på en dag:)

    Ha en fortsatt god dag :)

    SvarSlett
  18. Ohhh Bente your ballerinas are so sweet!!!! I think this is my next projekt ;)
    Have a nice evening.
    Hugs Alexandra

    SvarSlett
  19. Ååå alldeles nyyydelige bilder. :)
    Det er så mye vakkert her hos deg
    Bente. :))
    Ha en fin dag.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  20. Oj,so skjønne ballettsko♥Vart heilt forelska:)Flink du er altså!!!
    Nyyyydelege bilder hos deg som alltid.
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  21. Søte ballettsko, min drøm da jeg var liten var og bli en slik danser;)

    SvarSlett
  22. Å så utrolig søte sko, det må være alle jenters drøm ;-)
    Fine bilder ;-)
    Ha en fin dag. Klem Hilde

    SvarSlett
  23. Åh, så fantastisk vakre!!
    Nydelig!

    Gleder meg til salgsbliggen med overskuddslageret ser dagens lys- da skal nemlig jeg sikre meg et pa ballettsko ;-)

    Ha en nydelig helg, vennen!

    Klem

    SvarSlett
  24. What a Sweet Post! I love the slippers... These would make wonderful gifts for little girls to put on their bedposts! Thank you so much for the idea and I will definitely visit Nelly! If you get a chance I would LOVE for you to visit my Land of Blog...
    Have a beautiful week,
    Hugs,
    Donna

    SvarSlett
  25. Hi Bente! These are the most darling shoes you have made! They look lovely hanging. So clever!

    SvarSlett
  26. Åhhh hvor er jeg imponeret, Bente! Du er så fantastisk dygtig til at lave så mange smukke ting! Og så dine billeder...de er heeelt fabelagtige!!! Ha' en god dag! Klem. Anna Berit

    SvarSlett