onsdag 8. januar 2014

Tilbakeblikk

Heia, her er jeg igjen.
 Først må jeg takke for alle gode ord dere legger igjen her hos meg. Det varmer virkelig. 
Satte og kikket litt tilbake gjennom året, og viser noen bilder fra mine prosjekter i året som var. 

Her har jeg fiffet opp hatteesker med maling og overføring av etiketter.


Lagde en del kranser


Med dette bildet vant jeg armatur til kjøkkenet, fra Mora. 


Påskeegg ble laget (lagt)



Enda en krans


Nytt hobbyrom og bord laget av snille mannen. ( Litt mer kaos der nå, må jeg innrømme)



Litt fra kjøkkenet


Elsker å dekorere hattebokser. Disse kjøpte jeg på Panduro.




Laget disse skoddene til soverommet



 Lagde lampeskjermer. Shabby, shabby.


Disse laget jeg av tomme doruller


Måtte bare ta med dette bildet.
"Vi spiller kort"


Ha ei fin uke videre

Klem




post signature

10 kommentarer:

  1. Hi Bente, Oh your post is simply stunning and so beautiful. Your décor is gorgeous and has me dreaming of spring.
    Hug from Texas!

    SvarSlett
  2. I didn't know you had a Cavalier spaniel, Bente! He is beautiful! Love all of your gorgeous photos and projects, you've had a very creative year! Those hat boxes are so pretty!

    SvarSlett
  3. Er bare en ting og si og det er NYDELIG :) Om jeg må velge en ting så er det de små hvite bollene med gull på :)

    Nyt dagen klem Monica

    SvarSlett
  4. Beatiful wreaths and love your shutters-looks amazing!!!!!
    xoxo

    SvarSlett
  5. Vakkert tilbakeblikk, Bente!!

    God helg! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  6. Kære Bente , du har lavet så mange rigtig smukke ting, både kranse , påskeæg og dine ruller til blonde er så fine og kreative.
    Knus og god weekend.
    Dorthe

    SvarSlett
  7. Ja jeg har sagt det før og sier det gjerne igjen,du er utrolig kreativ og produktiv og i tillegg kjempeflink og nøye med arbeidet ditt.Imponerende!!!! :)))
    God helg!
    Toveklem.)

    SvarSlett
  8. Bente,
    Love all you design here, your home inspires the best.
    It's going to be an exciting New Year, and it's starting out beautifully with the beauty you share.

    Thank you for taking the time to visit me.

    See you soon,

    Xoxo
    Doré

    SvarSlett
  9. Det var et nyyydelig tilbakeblikk Bente. :))
    Gleder meg til å følge deg videre.
    Klemmer.

    SvarSlett
  10. Such a great year! You are an inspiration!
    Hugs,
    Diana

    SvarSlett