tirsdag 19. august 2014

Opp og ned med gardiner

Hei og god tirsdag til dere.
Kjøkkenet har vært uten gardiner i et par måneder, men nå har det kommet opp nye. Hadde lyst på forandring, men klarte ikke å bestemme meg. Da ble det disse til slutt.



Kjempevanskelig å finne på noe spennende til gardiner på badet. Endte faktisk opp med en sarong fra Kreta. 


 På ene vinduet i stuen har jeg bare ett gardin som jeg har slått knute på.



Nye gardiner i gangen, (kan jeg ha et gardinproblem, tror dere?)



 Vinduet mellom gangen og stuen


Ha ei superfin uke, alle sammen

Klem

post signature

11 kommentarer:

  1. Just nice curtains ! I love the lace one ! I have to change some of mine too : one have been destroyed by my cats, and tan antique one didn't like to be washed in the washing machine ! Sigh.
    Xoxo from PARIS

    SvarSlett
  2. Oh Bente,
    I too need to change some of my curtains, not because of ageing but because I feel curtains frame in the design of a room, but what would I go to others then some shade of white? You inspire a freeness in how designs work for you in your home of relaxed beauty, and I love it.

    See you soon
    Xx

    Dore

    SvarSlett
  3. Synes de er så fine de valgte gardiner. :-)
    Klem
    Birgitte

    SvarSlett
  4. Så fine gardiner, elsker blondegardiner jeg også. Nysgjerrig på hvor du har kjøpt de på øverste bilde jeg nå ?
    Ha en fin kveld.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  5. Takk for svaret Bente.
    Klem.

    SvarSlett
  6. Hi Sweet Bente...Your curtains are so lovely, they remind me of ones my Mom had growing up!

    SvarSlett
  7. Hi Bente, Your new curtains are lovely and look so charming in your home. I love the lace and found some similar for my guest room from Ikea.
    Your home is always so lovely and inspiring.
    Thank you for stopping by while I was on vacation. So nice to catch up with you.
    Have a nice rest of the week.
    Hugs

    SvarSlett
  8. Dear Bente,
    oh, so loevely and romantic!!! Love your new curtains!
    Happy days
    Elisabeth

    SvarSlett
  9. Så lekkert :) og så kreativt med den sarongen. Nei - du har ikke noe problem slik som jeg ser det :) I går så vasket jeg alle vinduene og skiftet gardiner her- og det er jammen ikke lett alltid med gardiner. Skule hatt deg her en dag :)

    God kveld klem Monica

    SvarSlett
  10. Kjempefine gardiner i gangen tante <3

    Klem

    SvarSlett
  11. I really love all your curtains Bente. They are everything I love----white and floral and oh, so pretty.
    You have created the most beautiful home dear friend. I always feel so welcome when I visit here.
    I hope you have a very wonderful week!
    hugs from me...

    SvarSlett