tirsdag 4. oktober 2016

Papirblomster, diy


I dag må jeg bare vise dere mine nye papirblomster og hvordan jeg laget dem



Jeg printet ut ark med skrift fra min pinterest, limet arket på kartong, tegnet opp blomstene og klippet dem ut



Deretter laget jeg et lite hull i midten, festet en perle på en blomsterstreng og stakk den gjennom hullet og festet godt på baksiden


Pynter opp i en liten flaske


Synes de pyntet opp på noen greiner også


Da er det bare å sette i gang. Morsomt og dekorativt.


Ønsker dere ei flott uke

Klem


post signature

20 kommentarer:

  1. Hvor søde og fine, de er Bente, sådan en god ide. De er fantastiske på dine bare grene, og også dekorative i flasken. Tak for ideen kære !
    Kram fra Dorthe

    SvarSlett
  2. Hej sweetie.....great idea....the flowers never go away :o)

    Hugs from me!

    SvarSlett
  3. Fantastisk ide Bente. Så smukke de står bland de nøgne grene.
    Man kan jo lave blomsterne lige præcis i de farver og mønster man ynder.
    Fantastisk med fantastisk på.

    Rigtig skøn dag
    Charlotte

    SvarSlett
  4. Veldig fine og dekorative :) Så koselig å titte innom deg.


    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  5. å så søte
    nydeligt med den perlen på
    flinke Bente
    klem Eli:)

    SvarSlett
  6. Oh Bente so cute realization !! Love your flowers... Sure one day I'll do sometthing like that. So nice and romantic.
    Xoxo from Paris more cold now

    SvarSlett
  7. Dear Bente,

    This flowers of paper are so lovely...
    What a nice idea!

    Wishing you a lovely sunday,
    MarijkeXXX

    p.s thank you for visit my blog...X

    SvarSlett
  8. Hei Bente! Altfor lenge siden jeg har vært innom deg, jeg ser du har lagt ut mange flotte DIY prosjekter. Disse blomstene ble utrolig fine og passet så bra inn hos deg. Jeg er stor fan av alt du finner på vettu..hihi...
    Ha en flott uke!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  9. Super ide Bente !!
    Så dekorative og fine blomster !
    Er alltid så spennende å se hva du lager ..
    Ønsker deg en god helg og fine høstdager .
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  10. What a great tutorial dear Bente! I really want to make some of these! Just wonderful that you would share this with us. I am feeling so inspired right now after coming here! I am always delighted to see the beautiful things you make and do for your home. Things we make ourselves and the furniture we paint gives our homes such a uniqueness and gives us a sense of ownership and love for them, don't you think?
    sending hugs...

    SvarSlett
  11. May we display your header on our new site directory? As it is now, the site title (linked back to your home page) is listed, and we think displaying the header will attract more attention. In any event, we hope you will come by and see what is going on at SiteHoundSniffs.com.

    SvarSlett
  12. Kjempefine Bente!
    Takk for din hyggelige hilsen:)
    Ønsker deg en fin ny uke:)

    SvarSlett
  13. Dear Bente,

    I love your pretty creative flowers and thanks for sharing the tutorial.
    Handmade things are always the best.
    Happy new week
    Hugs
    Carolyn

    SvarSlett
  14. so beautyful, romantic and creative flowers!!! :-)
    all the best
    amy

    SvarSlett
  15. Bente, I love these paper flowers!! You are so creative and inspire us all! Thank you so much for sharing your tutorial on making them. Happy Friday ♥
    Hugs,Jody

    SvarSlett
  16. Simple and beautiful! I love it !
    Have a good day :)

    SvarSlett
  17. Fint ser det ud. det må jeg prøve :-)
    kh Birgitte

    SvarSlett
  18. Hej Bente, og tak for dit dejlige besøg på min blog.
    Det er så længe siden du har blogget, -jeg håber du har det godt og at alt er ok !!! Klem fra Dorthe

    SvarSlett
  19. Kære Bente
    Hvor er de bare fine dine papirsblomster. De må afprøves.

    Dejlig dag til dig
    Knus Lone

    SvarSlett