onsdag 19. april 2017

Kjøpmannsdisk før og etter

 Hei alle der ute. Håper dere har hatt ei fin Påske

Tiden er inne for litt farger, kjenner jeg. Da ble det en liten make over på kjøkkenet. Kjøpmannsdisken ble malt med Annie Sloane chalkpaint i farven Duck egg blue og "vasket" den til slutt med litt old white for å få litt mer liv over den.



Jeg ble så utrolig fornøyd, så det ble maaaange bilder.




En gammel jernfrise fikk plass på toppen


Slik så den ut før. Her har jeg begynt å pusse toppen.








 Ønsker dere ei superfin uke

Klem
post signature

9 kommentarer:

  1. Den er blevet super fin Bente.
    Præcis samme farve som jeg har lavet mine blå æg i.
    Det er en skøn farve.

    Fin dag
    Klem

    Charlotte

    SvarSlett
  2. Kære Bente, hvor er den blevet smuk- dejlig farve , og passer så flot i dit køkken, jeg kan se at stolen og blomster vasen har fået en tur også. Yndig og forårsagtig.
    Kram, Dorthe

    SvarSlett
  3. Simply gorgeous, dear Bente. Have a lovely week.
    Hugs,
    Marie

    SvarSlett
  4. Herlige farger
    forstår godt du ble fornøyd
    deiligt å få litt farge på ting og tang :)
    kos deg
    klemmer i fleng fra Eli:)

    SvarSlett
  5. Hvor er den blevet flot Bente
    Den blå farve er så yndig, og fine fine billeder
    Rigtig dejlig dag til dig

    Knus Lone

    SvarSlett
  6. Dear Bente,

    You have a beautiful home.
    Happy weekend and many thanks for the kind visit to my blog.
    Hugs
    Carolyn

    SvarSlett
  7. It's a beautiful transformation from white to a softer shade of white and color.
    Love that it's a noticeable change yet, blends seamlessly in its space.
    A cozy cottage here.

    Xx
    Dore

    SvarSlett
  8. For et herlig fargevalg!
    Den ble nydelig:)

    Klem Caroline

    SvarSlett
  9. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett