tirsdag 20. juni 2017


Nå er det veldig lenge siden mitt siste innlegg. Går her å venter på sommeren mens regnet bøtter ned, og fortsette skal det. Fikk reddet inn noen hvite Syriner mellom bygene. Utrolig nok har jeg blomster på treet for første gang på mange år. Egentlig en prestasjon, med tanke på været vi har hatt.




Syrin er ikke helt kommet ut, så jeg tok inn bare et par greiner.


Dette skapet har jeg vist før, men nå har jeg duset det litt ned med hvitt og flyttet det inn i stuen.



Decoupage på glass





Håper solen skinner der dere er
Klem



post signature

12 kommentarer:

  1. Hei på deg søte Bente :)
    ja det bøtter ned her også ...
    berger inn bloster i vaser nett som deg
    digger skapet ditt
    fins sikker ikkje make så det er jo stas
    ønsker deg ei fin uke
    klemmer i fleng fra Eli:)

    SvarSlett
  2. Hej, kære Bente ,
    Det ser så veldigt fint ud med dine syrener, desværre har jeg ingen i min nye have ! De står smukt på det lille bord, med vindues rammen bagved , så dejligt .Dit ny malede skab er også så smukt, med de flotte decoupage på vinduerne , du er så dygtig, Bente .
    Knus og håber din sol snart vil varme på dig,her har vi haft fint vejr en uge, nu !
    Kram fra Dorthe

    SvarSlett
  3. Syriner er helt herlig :) Vi er i den vakreste tiden av året- men det kunne vært mer sol ja :) Men grønt og frodig er det.
    Du har det helt nydelig <3

    God sommerklem fra Monica

    SvarSlett
  4. Fantastisk smukt Bente.
    Nyder når du laver indlæg.

    Klem og god helg
    Charlotte

    SvarSlett
  5. Hei, nydelig med syriner... Og din hvite krukke er så fin.
    Her har vi hatt fint vær flere dager, men nå regner det igjen. Satser på fint vær i morgen igjen,
    ha en fin Sankthans!

    Klem, Ida

    SvarSlett
  6. Hi Bente,
    your decoupaged doors are stunning and i love your vignettes. all is perfect. pure white inspiration with a pop of color.
    rita

    SvarSlett
  7. Hyggelig å ta inn blomster fra hagen.Solen skinner på mine trkter men veldig vått mange andre steder hører jeg.
    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  8. Er vild med skabet Bente. Så fint :)
    Ha´en dejlig uge
    Klem Birgitte

    SvarSlett
  9. Always so much beauty to adore:)
    Have a lovely week.
    Sending hugs and love,
    Marie

    SvarSlett
  10. Always inspired here my friend, I love the layers of salvage.
    It's perfectly me!

    Xx
    Dore

    SvarSlett
  11. Everything looks so beautiful and romantic!
    Lovely greetings,
    Christine

    SvarSlett
  12. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett