fredag 11. august 2017

Litt nytt i stuen



Håper dere har hatt en finfin sommer alle sammen.
Været har vel ikke vært det aller beste, men noen flotte dager har vi hatt. 


Denne stolen fikk jeg tak i for en hundrelapp. Den var brun i utgangspuntet, men fikk et par strøk med Annie Sloane kalkmaling Old White. Den passet perfekt til bordet fra Iselin Vintage nettbutikk.




Fikset nye etiketter på noen hatteesker jeg hadde fra før. Skrev dem ut på laserprinter og overførte dem med acetonmetoden. Kan vise hvordan det gjøres om noen er interessert.


Erteblomstene mine har nettopp begynt å blomstre, så jeg plukket inn noen få. De dufter jo så herlig





Ønsker dere flotte dager

Klem
post signature

7 kommentarer:

  1. Hvor er det som altid smukt Bente.
    Jeg vil meget gerne have opskriften på acetone metoden.

    Klem og skøn helg
    Charlotte

    SvarSlett
  2. Dejlig stol, Bente, og fint med hatteæskerne ,
    dine blomster ser dejlige ud.
    Knus, Dorthe

    SvarSlett
  3. Love the chair...

    Please visit: http://from-a-girls-mind.blogspot.com

    SvarSlett
  4. Hei på deg søte Bente :)
    ja fysjsom for en sommer...
    jeg vill gjerne du viser hvordan du gjør:)
    0g så lurer jeg på hvordan du blandet kritt i maling
    kos deg flinke du
    klemmer i fleng fra Eli:)

    SvarSlett
  5. Dear Bente,

    Love the chair and the hat boxes, all pretty with the Annie Sloan paint.
    The vase of sweet peas are pretty and know how gorgeous the fragrance is.
    Happy new week
    hugs
    Carolyn

    SvarSlett
  6. Dejlig stol, Bente, og fint med hatteæskerne ,


    หนังตลก

    SvarSlett
  7. Hvor ser det flot ud søde Bente. Du er så kreativ
    God dag kære

    Klem
    Lone

    SvarSlett