mandag 12. februar 2018

Sengehimmel kan vi lage selv


Hei alle sammen. 

Jeg har laget meg en sengehimmel og ble veldig fornøyd med resultatet. Festet kroker i taket (her måtte jeg ha hjelp av mannen for fruen selv er litt for kort). Jeg brukte 2 gardiner og hvit, tynn hyssing.




Jeg lagde løkker i hvert hjørne og midt på alle fire sidene av gardinene. Så var det bare å henge dem opp i de små krokene i taket.




Herlig å sove under en hvit sky








Ha ei superfin uke

Klem


post signature

13 kommentarer:

  1. Så fint det ble, Bente!❤
    Ha en fin kveld.
    Klem fra Jorunn 😊

    SvarSlett
  2. Sååå fint Bente !!!
    Likte så godt lampen også jeg ...
    Du får til alt !
    Ha en fin dag .... klem fra Anne

    SvarSlett
  3. Så romantisk og fint- nydelig <3 :)

    Ønsker deg fine dager

    Klem fra Monica

    SvarSlett
  4. A dreamy fairyland of sleep Bente. So pretty.

    SvarSlett
  5. Så lekkert!
    Tenk å våkne til en hvit sky over sengen:)
    Flink du er:)

    SvarSlett
  6. Hei Bente, så romantisk og flott!
    Deilig å sove under en hvit sky, takk for tipset,

    Riktig god helg til deg,
    Klem, Ida

    SvarSlett
  7. Your bedroom looks fantastic, dear Bente.
    Made for a princess:)
    Hugs and love,
    Marie

    SvarSlett
  8. Å dåne flinke Bente
    ja her sover dere nåkk godt
    lekkert
    klemmer i fleng fra Eli:)

    SvarSlett
  9. Dear Bente ..... there is no instruction.....it is the simple granny for beginners *g*

    I crocheted with crochet hook number 15 :o)

    Many hugs from here
    Sigrid

    SvarSlett
  10. Mega lækkert så flot altså.

    Smuk helg
    Klem

    Charlotte

    SvarSlett
  11. Ej så utroligt smukt. Det bliver jeg da nødt til at afprøve ;o)
    Du er virkelig så inspirerende søde Bente
    Rigtig god aften

    Klem Lone

    SvarSlett
  12. Bente, love your romantic canopy! Great design!!
    Hugs, Jody

    SvarSlett