fredag 4. mai 2018

Peoner og malte trekuler

Hei igjen. 

Det er lenge siden siste innlegg, men sånn er det i blandt. Går bare å tenker kjøkken, haha. Vi har funnet kjøkkenet vi skal ha og fått det tegnet, så nå begynner det å ordne seg. 

 Jeg bare måtte knipse de nydelige peonene som ble kjøpt inn til helgen. 



 På instagram hos "lev Vackert" så jeg slike dekorative kuler og tenkte at det må jeg prøve å få til. Panduro har tre og isoporkuler, så da var det bare å male i vei. Ble sååå fint på lysfatet.


Peonene måtte prøves her også. 



 Bordplata på dette bordet ble pusset, og så vasket med utblandet kalkmaling for å få den rette fargen.



Ønsker dere alle ei fantastisk helg

Klem
post signature

9 kommentarer:

  1. Så nydelig, Bente! Peoner er en yndlingsblomst🌸
    Trekulene er veldig dekorative,
    Ønsker deg en flott helg,


    Klem, Ida

    SvarSlett
  2. Så veldigt smukt Bente , skønne pæoner , og jeg er vild med dine kugler , også bordet ser fantastisk ud med den nye overflade .
    Kram Dorthe

    SvarSlett
  3. Peoner er noe av det vakreste jeg vet:)
    Kjempeflott farge på disse.
    Kjøkken...så spennende, og mye styr når det står på.Vi tok vårt for etpar år siden.

    SvarSlett
  4. wonderful flowers. Have a happy week Bente.

    SvarSlett
  5. Dear Bente,

    thank you for your visit. your peonies are gorgeous - i've always love peonies very much - and the vignette you created is beautiful.

    have a nice sunday.
    Rita

    SvarSlett

  6. Hei Bente, roser er alltid vakre.
    Vakre bilder.
    janicce.

    SvarSlett

  7. Jeg tror ikke de er roser ...
    Hva er navnet?

    SvarSlett
  8. Hello Bente...i miss you in my readlist. For a long time now......but i have found you back and follow you again.....beautiful pionees....lovely day love Ria x 💜

    SvarSlett
  9. Piękne kwiaty!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    SvarSlett