søndag 24. januar 2021

Fornyelse av skap

post signature

Hei alle sammen.

Jeg har lenge hatt lyst på forandring i heimen. Endelig tok jeg mot til meg og gjorde noe med det. Fra omtrent alle møbler i hvitt har jeg nå gått over til sort, eller nesten sort. Dette skapet ble førstemann ut. Bestilte rotting på nettet og så var det bare å gå i gang.


Jeg malte med Annie Sloane kalkmaling i fargen Graphite og pusset ned alle kanter og hjørner.



Her har jeg fjernet maling på skuffene


Gammel maling ble fjernet med varmepistol og til slutt pusset. Deretter ble glasset og de loddrette spilene i dørene fjernet 
 

Rotting ble målt opp, fuktet og lagt i press. Deretter stiftet fast i dørene.


Mye arbeid med dette, men så ble det et helt nytt skap


Ønsker dere fine dager

Klem fra meg



1 kommentar: