tirsdag 10. juli 2018

Utestue in making


Hei igjen. Håper dere har hatt en fin sommer til nå. 
Her foregår det ting i alle retninger. Jeg har lenge ønsket meg ei utestue og nå er vi i gang. Mannen står på for å få den ferdig til vi skal begynne å pusse opp kjøkken og stue. Planen er å lagre møblene der mens vi holder på.





Gamle vinduer kittes og males. Heldigvis kan jeg bidra med det i alle fall.




Heldige oss som kom over disse doble terrassedørene 


Hurdalsrose


Der benken står blir det en liten passasje med rekkverk





Hurdalsrosen har blomstret helt vilt i år



Et lite glimt fra hagen og uthuset


Sjasmin er på sitt fineste 




Gleder meg til å vise dere det ferdige resultatet

Klem


post signature

8 kommentarer:

  1. Så vældig yndigt med rosen og din nye udestue- det bliver så fint og smukt er jeg sikker på, Bente - God arbejdslyst :-) Kram, Dorthe

    SvarSlett
  2. Kære Bente
    Hvor bliver det fantastisk med udestuen. Jeg har længe ønsket mig sådan en, men må klare mig med drivhuset lidt endnu. Den er virkelig smuk rosen, og sikke en duft der må være fra din flotte Jasmin.
    Rigtig god dag

    Klem, Lone

    SvarSlett
  3. Så smukt det bliver.
    Er vild med det. Også et af mine ønsker.

    Klem
    Charlotte

    SvarSlett
  4. Your garden is so beautiful Bente.

    SvarSlett
  5. Hei Bente, det ser herlig ut! Rosen din er nydelig!
    Ha en fin dag,

    Klem, Ida

    SvarSlett
  6. Hei på deg søte Bente:)
    så flinke dere er
    ser flott ut
    lurt å bygge denne først
    så har dere den til lager...nydelige roser
    gleder meg til å se mer
    kos deg
    klemmer i fleng fra Eli:)

    SvarSlett
  7. Beautiful flowers and pictures. Have a happy week. Greetings.

    SvarSlett
  8. Hi Bente !!....so Nice to see your post again .....so Nice to see your new kitchen soon....have a Nice week love Ria x 💕💕

    SvarSlett