tirsdag 25. september 2018

Mitt nye kjøkken

Hei igjen alle sammen.
Etter en sommer i utestuen med hybelkomfyr og koppevask i balje, kan jeg endelig vise dere mitt nye kjøkken. Vi har revet veggen mellom stua og kjøkkenet og fjernet et av vinduene på kjøkkenet. Det virker utrolig mye større. Er bare superfornøyd med resultatet.





Der hvor spisebordet står, gikk veggen mellom kjøkkenet og stua. Er så fornøyd med åpen løsning.








Fra to til ett vindu på kjøkkenet


Flisene heter New York 



Veggene er malt i fargen "Sommersne"





Denne veggen ble malt kalkgrå. Her hadde jeg store problemer. Skulle jeg virkelig gå fra hvitt til kalkgrå? Men resultatet ble kjempebra. Glad for at sønn og mann holdt fast på denne fargen.




Ha ei fin uke videre

Klem

post signature

8 kommentarer:

  1. Hei hei Bente! Long time! Nå var det kjempehyggelig å titte innom deg, jeg har ikke vært på noen blogger på mange måneder. Mye har skjedd, vi har solgt huset og bor nå i Nederland til august 2019. Så er planen å dra til Norge eller Sverige å finne ett hus. Så stilig kjøkken dere har fått, lekkert altså!! Liker godt stilforandringen din også, fint med kontraster. Hagen deres er jo en drøm, så flott det blir! Jeg tenkte å blogge litt igjen, ellers treffer du meg på instagram: hos_jorunn
    Veldig hyggelig å titte innom deg, blir ikke like lenge til neste gang.
    Ha en fortsatt fin uke. Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. Kære Bente
    Hvor er det bare blevet fantastisk flot, dit nye køkken. Og jeg tænker også det var godt søn og mand holdt på den grå farve.
    Dejlige flotte billeder
    Sov godt kære

    Klem, Lone

    SvarSlett
  3. Kjempelekkert kjøkken du har fått! Veldig kjekt med nytt kjøkken, - det fikk jeg ordna også, for noen år siden... Veldig kjekt å følge deg på bloggen. Kreativ og flink dame er du.
    Ønsker deg masse fine høstdager og kvelder på ditt nye kjøkken!

    Inger G.

    SvarSlett
  4. dear Bente,

    Your new kitchen is wonderful and you must be so thrilled being able to be in it. Worth spending time in the conservatory and using a little cooker.
    Happy weekend
    hugs
    Carolyn

    SvarSlett
  5. Å skjønnaste Bente :)

    dette blei lekkert måtte titte på bildene flere ganger

    enig bra du valgte grått på den veggen
    tenker du koser deg her ja

    gratulerer klemmer i fleng
    fra Eli:)

    SvarSlett
  6. Hei Bente, så flott kjøkken, deilig med åpen løsning. Og så mye skapplass, misunner deg det..
    Nydelig hos deg, Bente. Grå er virkelig en vakker farge.

    Riktig god helg,
    Klem, Ida

    SvarSlett
  7. Helt fantastisk smykt nyt køkken du har fået Bente. Sååå fint. :)
    Ville lige ønske dig en god helg.
    Klem Birgitte

    SvarSlett