søndag 23. november 2014

Jeg vant en skjønnhet


Hei og god søndagskveld
Tenk så heldig jeg var, som mottok dette nydelige lille huset i posten. Marie med  bloggen Lost Bird Studio lager de vakreste ting, så da hun hadde Give away, stakk jeg av med denne skjønnheten. Jeg har fulgt henne siden jeg startet min egen blogg, så det var utrolig morsomt å motta en av hennes kreasjoner


Vanskelig å ta et bilde som får frem alle detaljene. Engelen har en 3D-effekt, med glass utenpå.


Til og med baksiden er nydelig.


 I pakken fant jeg også 4 nydelige brikker. Regner med at hun har laget dem også. 
Thank you so much, dear Marie. 



Ønsker dere ei flott ny uke, alle sammen og tuuuusen takk for alle koselige kommentarer.

Klem

post signature

16 kommentarer:

  1. Gratulerer !!!
    For en skjønnhet .... Helt nydelig altså .
    Passevjo så fint inn hos deg Bente .
    Må ta en titt innom Marie ..ny blogg for meg .

    Ny fin uke ønskes deg .
    Klem Anne

    SvarSlett
  2. It's gorgeous, Bente! What a great win!

    SvarSlett
  3. Dear Bente,
    congratulations, so lovely angle houses for your lovely house!
    All my best
    Elisabeth

    SvarSlett
  4. En usædvanlig flot engel og jeg er sikker på, at den vil få et godt hjem hos dig.

    SvarSlett
  5. Så flott gave, gratulerer!

    Ha en fin uke:)
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  6. TILLYKKE kære Bente, så skønt, at vinde kære Marie`s dejlige hus.
    Marie laver de smukkeste smykker og ting, og jeg elsker alt hun har givet mig igennem vores venskab. Den passer perfekt til dit hus Bente.
    Knus fra Dorthe

    SvarSlett
  7. Gratulerer med skjønnheten :) Det var en flott gevinst. Den engelen har fått et nydelig og godt hjem.

    Ønsker deg en fin uke


    Klemmer Monica

    SvarSlett
  8. hi Bente
    this is very beautiful what you got.
    i love your home and decorations.
    hugs from Anneke

    SvarSlett
  9. Ohh that's so nice,happy u !!! xoxo Vicky

    SvarSlett
  10. Hi Bente,
    This Looks so beautiful..I love this little girls.
    Very nice.
    Greeting from Germany
    Tanja

    SvarSlett
  11. Så nydelig denne var. Jammen var du heldig :)
    Ønsker deg en fin uke...siste uken i november :)
    Klem

    SvarSlett
  12. Hi dear Bente,
    first of all thank you so much for your kind words. I'm glas the house arrived safe and sound:) Enjoy. Have a lovely evening.
    Hugs,
    Marie

    SvarSlett
  13. Lucky you! Such beautiful creations. As we give thanks let's give thanks for friends near and far. Blessings to you!
    Hugs,
    Patti

    SvarSlett
  14. Beautiful altar ephemere

    Xx
    Dore

    SvarSlett
  15. Hi Bente,

    I love the sweet house and girl and you will be thrilled with your win.
    Hope you are enjoying the weekend
    hugs
    Carolyn

    SvarSlett
  16. Hello Bente... your little birdhouse is so beautiful!... so much love and detail in it... wishing you a lovely weekend, xoxo... Julie Marie

    SvarSlett