tirsdag 18. november 2014

Litt av hvert

Hei igjen
Siden sist har jeg blitt et år eldre. Herlighet som årene går. Ser meg i speilet og ser sporene etter hvert eneste ett. Her er det bare å kjøre på med vidunderkremer i bøtter og spann, for det er utrolig hva troen kan gjøre, haha.

Dette er hva jeg har holdt på med siden sist


Synes det ble lunt og fint med grå gardiner




Nydelige roser fra mannen


Selv om alderen begynner å tynge, klarer jeg ennå å sy, haha. Denne duken er resultatet.




Her er mitt siste funn. Gleder meg til å gi den en make over. Tror dere den blir hvit, eller?


Har du leire og kakeformer, er det kjapt å lage disse stjernene. 


Har ikke begynt å pynte til jul, altså. Måtte bare henge dem opp for å vise dem frem.








Ønsker dere ei nydelig uke videre

Klem

post signature

26 kommentarer:

  1. I love the curtains and all of your decor. The stars are lovely!

    SvarSlett
  2. Kære Bente, STORT FORSINKET TILLYKKE ---så gammel er du vidst heller ikke , :-)
    og dine smukke arbejder er helt skønne, både gardiner, og dug ,så flot!!
    Jeg er helt vild med dine stjerner ,hvor er de dejlige, med text og seambinding !!
    Knus fra Dorthe

    SvarSlett
  3. Det er noget så fint alt sammen :-)
    Klem
    Birgitte

    SvarSlett
  4. Bente, another romantic and beautiful post. Love these little stars! So bretty!
    Have a happy time
    Elisabeth

    SvarSlett
  5. Kjære Bente .
    Gratulerer med vel overstått !!'
    Ikke mye som tyder på at alderen tynger der i gården nei ...
    Nydelige gardiner..flott duk ... og stjernene er jo bare helt bedårende ...du er bare super!!
    Gjett om jeg gleder meg til å se stolen ferdig !!!

    Ønsker deg fine og kreative dager .
    Kos deg !
    Nå går dagene fort mot advent .

    God klem fra Anne

    SvarSlett
  6. De er bare super flotte de stjerner, som du har lavet. Får lyst til at prøve at lave dem. Håber du havde en god fødselsdag.

    SvarSlett
  7. Gratulerer med overstått dag ♥♥♥♥♥♥
    Kjekt å få roser :)
    Den stolen forblir iallefall ikke brun ;) ;) Tror den blir HVIT ;) hihi
    Duken og alt er berre lekkert :)

    Klem Bente

    SvarSlett
  8. what a lovely livingroom and furniture.
    and i like the decoraties very much.
    regards from Anneke

    SvarSlett
  9. Love all the layers of texture with the greys and subtle colors...so pretty!

    SvarSlett
  10. Your stars are gorgeous, Bente! What a creative and fun idea! Love all of the photos of your pretty home!

    SvarSlett
  11. Hola,tienes un blog preciosos me quedo por aqui para ver mas cosas y te dejo la dirección de mi blog por si te apetece seguirme.SALUDOS
    maitedecopart.blogspot.com.es

    SvarSlett
  12. Gratulerer så mye med overstått. :)) Unnskyld uttrykket men du har det rett og slett DRITFINT,så tøft det ble med grå gardiner,tommel opp. :))
    Ha det fint.
    Stor klem.

    SvarSlett
  13. Gratulerer med vel overstått! Det ble veldig fint med de grå gardinene, som du sier så ble det mye lunere. Jeg har hatt hvite gardiner året rundt i 3 år, men i høst så byttet jeg de ut med gardiner i en varm brunbeige farge.,,,synes selv det ble mye koseligere, ihvertfall på denne tiden. Så flott duk du har sydd, litt av en jobb med alle volangene! Julepynten var også kjempefine, så kreativt du er!! Bente...den stolen er helt nyyydelig, for et funn!!! Jeg tror du maler den hvit, men jeg hadde ikke villet gjort det...den er så lekker akkurat slik den er!! Den ville blitt en fin kontrast mot det hvite:)

    Ha en fin kveld! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  14. Hello Bente, how nice that you came to find me in my blog, and I am very glad that you like my ideas ! I love your blog very much it's great !!!! Hugs from me, Barbara

    SvarSlett
  15. Gratulerer med vel overstått :) Og jeg tror den stolen blir hvit :)
    Du er kjempeflink med både og sy og ordne og fikse- du har det så lekkert !

    Du hadde vært så velkommen innom en snar tur når jeg nå snart står å klør meg i hue og lurer på hvordan jeg skal ha det :) Hi hi....

    Ha en fin kveld

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  16. Your Christmas decorations look beautiful Bente!

    Madelief x

    SvarSlett
  17. Bente!

    Hi!

    Oh hva en vakker jule innredning! Jeg elsket det !!!

    Kiss for deg
    Pri

    SvarSlett
  18. hi bente, happy belated bday! love your tablecloth, and cute xmas ornies! you've found such a pretty chair...that would look beautiful painted white:)

    SvarSlett
  19. Hello Bente... I could not get your translate to work, so I am not sure what you wrote, but all of your photos are gorgeous!... I especially love the chair you redid... I am also having fun following you on Pinterest!... much love, xoxo Julie Marie

    SvarSlett
  20. Beautiful !!! Love your roses,lovely weekend !!!xx Vicky

    SvarSlett
  21. Its always a beautiful visit here Bente, I always leave so inspired by your relaxed calming effect you and your home has on me.

    Beautiful Season of joy to you.

    Xx
    Dore

    SvarSlett
  22. danke für die bilder und inspirationen!!! liebe grüße von angie aus deutschland

    SvarSlett
  23. Gratulerer med overstått dag!
    Kjekt med flere novemberbarn der ute;)
    Rart hvor fort et år drar forbi.
    Skjønne bilder som alltid hos deg!
    Likte de flotte stjernene.
    Blir spennende å se hvordan stolen blir.

    God ny uke til deg!

    SvarSlett
  24. What a pretty room. I love your stars, Bente.

    SvarSlett
  25. Your blog and home are so beautifully gentle...just what I admire. So thankful to find you and am now following. Advent peace be with you.

    SvarSlett