tirsdag 14. februar 2017

Malt spisebordet igjen

Hei igjen.
Jeg vet snart ikke hvor mange ganger spisebordet vårt har gjennomgått en forandring, men det er noen runder. Jeg blir liksom aldri fornøyd. Så her en dag var det ut med det igjen, og sette i gang pussemaskin. Jeg pusset det helt ned og hvitvasket det med kalkmaling, så nå får det være slik enn så lenge.


 Ble fornøyd med resultatet, i alle fall til jeg finner ut at det må forandres på, haha.




Ha det fint så lenge
Klem

post signature

8 kommentarer:

  1. Hei søte Bente :)
    du hiver deg rundt du ,
    og det er gøy
    herlig overflate på bordet ditt
    alltid gøy å titte innom
    kos deg
    klemmer i fleng
    fra Eli:)

    SvarSlett
  2. Kære Bente
    Hvor er det blevet flot dit bord, og skænken bagved er jeg helt forelsket i. Så flot....
    du er altid så energisk og laver de fineste ting

    Ønsker dig en herlig dag
    Knus Lone

    SvarSlett
  3. Ble kjempefint, flott farge!
    Ha en fin dag😀
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  4. Smukke billeder som altid Bente og skønt bordet kan anvendes i forskellige farver.

    Skøn aften
    Klem

    Charlotte

    SvarSlett
  5. Det er jo superlekkert :) For en jobb du har gjort- fint ble det <3

    Gode klemmer fra Monica

    SvarSlett
  6. Wow det ser sååå fint ud Bente.
    Klem
    Birgitte

    SvarSlett
  7. Du e så flink <3 Syns det bei kjempefint :D

    Klem Miriam <3

    SvarSlett
  8. Love your new change dear Bente !
    Xoxo from PARIS
    Joëlle

    SvarSlett