fredag 3. mars 2017

Litt forandring må til

Hei igjen, alle sammen
Nå har jeg hatt en fridag, og da bare MÅ jeg flytte på et eller annet, om det så bare er å flytte på et speil hehe.

Dette gamle vinduet har flyttet litt rundt i huset, og nå er det tilbake til sin opprinnelige plass. 


 Helgens blomster 


Disse hatteeskene dekorerte jeg for noen år siden. Elsker å lage dem, men det begrenser seg jo hvor mange jeg kan ha. 




Denne kransen av stoffblomster laget jeg for et par år siden. Det er så utrolig morsomt å lage slike kranser, men jeg kan jo ikke fylle huset med kranser heller, hehe.


 Ønsker dere alle ei nydelig helg

Klem


post signature

13 kommentarer:

  1. Hello Darling,

    i love your hat boxes !!!! You have different handles on the chest of drawers ...... good idea!

    Nice weekend and hugs from me!!!!!!

    SvarSlett
  2. Hei hei:)
    jeg er jo så heldig og
    har følt deg på bloggen lnge
    så jeg husker disse vakre tingene du lager
    flinke Bente
    klem Eli:)

    SvarSlett
  3. Altid så smukke billeder fra din hånd Bente.
    Nyder i den grad at følge med her inde.
    Du kan have masser af æsker, de kan stables :))))))))))

    Masser af klem og god helg
    Charlotte

    SvarSlett
  4. Hello Bente ! Always so inspiring to come here and see your nice home.
    Xoxo from PARIS
    Joëlle

    SvarSlett
  5. Det blir som nytt når det flyttes litt på og om det kommer til det stedet det har vært før er helt greit :) Nydelige hattebokser <3

    Ønsker deg en fin ny vår uke :)

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  6. Så mye fint du har 😊Elsker stilen din! Klem

    SvarSlett
  7. Så mye fint du har 😊Elsker stilen din! Klem

    SvarSlett
  8. Gøy å flytte rundt på tingene:)
    Og flotte både kransene, hatteesker og blomster:)

    SvarSlett
  9. Jeg elsker dine æsker, og den smukke blomster krans, kære Bente. Dine rum ser så skønne ud, og det er godt at flytte lidt rundt på tingene, til fornyelse :-)
    Klem fra Dorthe

    SvarSlett
  10. Kære Bente
    Det er så skønt at flytte om, og jeg gør det osse hele tiden. Og når man har så mange smukke ting som du, er det jo endnu skønnere. Den blomsterkrans er virkelig smuk. Det er altid så dejligt at kigge ind på din blog. Altid så smukke billeder.

    Rigtig rigtig god weekend
    Knus og klem Lone

    SvarSlett
  11. So beautiful Bente. A lovely Spring to you.

    SvarSlett
  12. I love your taste and home :)
    ☼ Have a great weekend ☼

    SvarSlett